DOMO INTERIER

vianočná kampaň

"ako laura (takmer) ukradla vianoce"

Klient: DOMO interier

December 2024

Vianoce v DOMO už tradične otvára šibalská Laura – a tentoraz sa do toho vrhla doslova.

Keď sa Laura v nočných hodinách zakráda po predajni DOMO v Košiciach, s očami žiariacimi ako vianočné svetielka obdivuje dvere a podlahy. Lenže nič netrvá večne – prichytí ju nečakaný strážca vianočného poriadku. Nie SBSkár, ale… zvučný sob.

Nasleduje vianočná naháňačka s humorom, šarmom a jasným posolstvom: Ceny DOMO sú tak výhodné, že sa ani kradnúť neoplatí.

Táto virálna kampaň nielen pobavila, ale aj zanechala silnú emóciu. Vytvorili sme príbeh, ktorý spojil sviatočnú atmosféru, hravosť a detskú nevinnosť. Ľudia reagovali okamžite – pozitívne komentáre, zdieľania, vysoká zapamätateľnosť. Kampaň doplnili vtipné grafiky na sociálnych sieťach a webe, ktoré hrali na tú istú strunu.

DOMO nielenže otvorilo Vianoce, ale aj dokázalo, že s dobrými cenami prichádzajú dobré príbehy.

Túžite zaujať nové publikum, vybočiť z rutiny kreatívnou reklamou a v neposlednom rade – predávať násobne viac?

Poďme na to

© 2024 – ZARF Kreatívna Agentúra